Welkom bij misterspex.nl

We streven ernaar u de best mogelijke gebruikerservaring te bieden. Om onze diensten voor u te optimaliseren, maken we gebruik van cookies en soortgelijke technologieën voor marketingdoeleinden. Door op 'Akkoord' te klikken, stemt u hiermee in. U kunt dit te allen tijde herroepen.

Meer informatie vindt u in ons privacybeleid.

Hoe wij met COVID-19 omgaan

Hoe wij met COVID-19 omgaan

Al onze services zijn gewoon online beschikbaar voor u

Beste klanten, De gezondheid en veiligheid van zowel u als onze medewerkers staat bij ons op nummer 1. We nemen de verspreiding van COVID-19 heel serieus en volgen de ontwikkelingen op de voet. Op die manier kunnen we snel inspelen op veranderingen.

Antwoorden op de belangrijkste vragen

Onze belofte: wij zijn er ook in moeilijke tijden voor u

Een nieuwe bril kiezen uit ons grote assortiment (op voorraad)

Een nieuwe bril kiezen uit ons grote assortiment (op voorraad)

Pas uw favoriete modellen nu online

Pas uw favoriete modellen nu online

30 dagen geldteruggarantie

30 dagen geldteruggarantie





Corona: bescherming van de ogen en ooghygiëne

Meer lezen

Antwoorden op de belangrijke vragen

Algemene vragen over mijn bestelling

Kan ik mijn leveradres aanpassen?

Als u het bezorgadres van uw bestelling wilt wijzigen (bijv. van kantoor naar uw thuis), neem dan contact op met onze klantenservice via service@misterspex.nl. Vergeet daarbij niet uw ordernummer te vermelden.

Wordt mijn bestelling vertraagd geleverd?

De gezondheid van onze medewerkers staat natuurlijk voorop. Om de gezondheid van onze medewerkers te beschermen én onze klanten zo goed mogelijk te kunnen bedienen, hebben we een uitgebreid pakket aan maatregelen genomen. We hebben voldoende producten op voorraad en verwachten op dit moment geen problemen met de levering en dienstverlening. We kunnen echter niet uitsluiten dat er in de toekomst leveringsproblemen zullen ontstaan. Ook wij zijn hierin afhankelijk van eventueel veranderende regels.

Retourneren & klacht indienen

Kan ik mijn retourtermijn verlengen?

Vanuit technisch oogpunt is dit momenteel niet mogelijk. We gaan echter begripvol om met bestellingen die te laat worden teruggestuurd.

Wat gebeurt er met mijn geld als mijn retourzending niet op tijd bij jullie binnen is?

Als u uw pakket niet op tijd kunt retourneren of als er een vertraging is bij de betreffende transporteur, gaan wij daar flexibel mee om. Wanneer er een bedrag is afgeboekt voor brillen die u thuis heeft gepast en het pakket later bij ons aankomt, wordt het afgeschreven bedrag automatisch teruggestort op uw rekening.

Oogmetingen & correctiewaarden

Kan ik nog steeds een oogmeting laten uitvoeren bij een partneropticien?

Sommige van onze partneropticiens bieden nog steeds oogmetingen voor brillen aan. Bovendien staan ze voor u klaar als zich een acuut probleem voordoet met het gezichtsvermogen. Bel uw partneropticien voor informatie over de huidige openingstijden en de aangeboden diensten. Vóór uw bezoek kunt u hier (https://www.misterspex.nl/partneropticien) een tegoedbon aanvragen voor een gratis oogmeting.

Hou er alstublieft rekening mee dat het passen van contactlenzen bij onze partneropticiens momenteel niet mogelijk is.

Nieuwe bestellingen & meer

Kan ik gewoon heel normaal online blijven bestellen bij Mister Spex?

Ja, ons grote aanbod aan brillen, zonnebrillen en contactlenzen vindt u heel normaal via misterspex.nl. U kunt de modellen eenvoudig online passen. Helemaal makkelijk is het als u uw huidige correctiewaarden kent en ze zelfs al in uw Mister Spex-klantaccount heeft opgeslagen. Het bestellen kan beginnen!

Kan ik beter nu bestellen of wachten tot na de COVID-19-crisis?

Die keuze maakt u natuurlijk zelf. We hebben voldoende goederen op voorraad en verwachten op dit moment geen problemen bij de levering en dienstverlening. De productie vindt volgens de gebruikelijke hoge kwaliteitsstandaarden plaats. We kunnen echter niet uitsluiten dat er in de toekomst knelpunten of leveringsproblemen ontstaan. Dit heeft te maken met mogelijke ontwikkelingen binnen de officiële regelgeving.

Worden contactlenzen nog geleverd?

We hebben onze voorraden vroegtijdig aangevuld en hebben tot nu toe geen problemen bij het bezorgen. We kunnen echter niet uitsluiten dat er in de toekomst knelpunten of leveringsproblemen ontstaan. Dit heeft te maken met mogelijke ontwikkelingen binnen de officiële regelgeving.

Nog vragen?

Onze opticiens bij de klantenservice staan u graag te woord

Bel ons onder:

0800 380 06 77

(ma - vr 9:00 - 18:00 )


Stuur ons een mailtje:

service@misterspex.nl

Neem een kijkje bij onze hulpsectie. We hebben daar belangrijke informatie voor u op een rij gezet.

Meer lezen

Mister Spex nieuwsbrief

Altijd over aanbiedingen & trends
geïnformeerd zijn. Aanmelden en een 5% voucher ontvangen.

Veilig Winkelen & Betalen

Betaal via een versleutelde verbinding veilig met uw favoriete betalingsmethode.

Veilig Winkelen & Betaleng

Gratis verzending va. 39 €

Wij bezorgen gratis va. 39 € naar Nederland en België met DHL

Ontdek meer van Mister Spex

Exclusieve events, laatste trends en persoonlijk advies.


* Totaal van de reguliere shop prijs voor brilmontuur en de aanbevolen verkoopprijs (AVP) voor twee superontspiegelde Starvision enkelvoudige kunststof glazen (brekingsindex 1,5) incl. hard-coating verkrijgbaar op sterkte (Sph). + 6.0 / -6.0 dpt; Cil. + 2.0 / -2.0 dpt.

** Bij elk montuur zijn al superontspiegelde enkelvoudige kunststof glazen (brekingsindex 1,5) incl. hard-coating verkrijgbaar op sterkte (Sph). + 6.0 / -6.0 dpt; Cil. + 2.0 / -2.0 dpt bij de prijs inbegrepen.

De doorgestreepte prijs zonder AVP is de standaard verkoopprijs van Mister Spex.