Het nieuwe seizoen begint met 15 % korting op alle producten¹ – Code: AWSTART15
Personalities Campaign

In deze speciale zomereditie stellen we vier bijzondere mensen aan je voor die hun passie leven en er ook deze 'het nieuwe normaal'-zomer het beste van maken. Daarbij hoort natuurlijk de perfecte zonnebril - voor alle stedentrips, strandvakanties of actieve outdoor-trips. Lees de verhalen en laat je inspireren!

Naar de brillen
Kimyana

Kimyana Hachmann - Fifteenminfame

Blogger en influencer Kimyana (oftewel: Fifteenminfame) wilde iedere dag zelf kunnen invullen, en dus werd ze freelancer. Deze zomer is ze op reis geweest naar Mallorca, waarbij ze natuurlijk rekening heeft gehouden met de coronaregels. Haar favorieten? Kleinere steden zoals Santanyi en Solér, de lekkerste ijszaak van Palma ‘Riva Reno’ en een trip met een catamaran. Allemaal dingen die passen bij de bewuste manier van leven waar Kimyana zo van houdt. Bij al die zonovergoten uren op het eiland hoort natuurlijk een zonnebril. Kimyana gaat dit jaar voor modellen met duidelijke hoeken, want recht loopt de weg dit jaar niet bepaald. Haar must-have mode-item: een zonnebril van Saint Laurent. Een korte jurk, oversized blazer en loafers of sneakers erbij en klaar is Kimyana’s perfecte Mallorca-look!

Kimyana
Cliff
Cliff

Cliff Goncalo

Als Media & Marketing Manager is geen dag hetzelfde bij Cliff. Naast z’n dagelijkse werkzaamheden heeft hij talloze eigen projecten waar hij zich vol passie voor inzet. Als voormalig professionele basketbalspeler ondersteunt hij het RedHawks-programma in Potsdam bij Berlijn, dat jonge talenten ondersteunt. Bovendien gebruikt hij zijn marketing know-how om het project ‘The Session Berlin‘ verder te ontwikkelen.

Het weekend is Cliff standaard waar de zon is: aan het basketballen met vrienden, op z’n motor of aan het relaxen aan een meertje. Z’n zwarte zonnebril van L.G.R heeft Cliff standaard bij zich – passend bij zijn urban streetstyle maar ook goed te combineren met zijn casual business look. Mode-inspiratie vindt Cliff bij stijliconen Pharrell Williams, Lenny Kravitz of Jamie Foxx. Gecombineerd met zijn eigen voorkeuren creëert hij zo z’n eigen stijl, onafhankelijk van trends.

Caro

Carolin Herz

Yogi en ‚hippie at heart’ Caro uit Berlijn werkt fulltime als social media consultant en is daarnaast yoga-instructrice. Daarmee zorgt ze niet alleen goed voor zichzelf, maar vooral ook voor anderen: Als yoga-instructrice geeft ze tools voor de nodige self-care en balans.

Caro’s tip om deze zomer zo ontspannen mogelijk te beleven: weg uit de stad en lekker de natuur in. Caro’s Ray-Ban zonnebril, een goed boek en een luchtbed ontbreken daarbij nooit. Een DIY-project waar ze deze zomer vol passie aan werkt is een tiny house met terras om op te yogaën. Ze bouwt dit samen met haar vriend op een stuk land met bomen aan een meertje in de buurt van het Duitse Brandenburg.

Zin om met Caro te yogaën? Meer informatie vind je op Instagram: caro__corazon

Caro
Gitti
Gitti

Greta Börger

Greta is een van de eerste medewerkers van de Berlijnse start-up gitti die met duurzame nagellakinnovaties een revolutie teweeg wil brengen binnen de beauty-industrie. De nagellakkleuren van gitti worden op waterbasis geproduceerd en zijn daarmee een volwaardig alternatief voor klassieke nagellak. Samen met haar team werkt Greta aan de verdere ontwikkeling van de website van gitti en van het nieuwe online tijdschrift ‚the good good‘.

In de zomer van 2020 heeft Greta haar allergrootste droom in vervulling laten gaan en een Volkswagen-busje gekocht. Zodra ze het busje heeft omgebouwd tot klein huis op wielen gaat ze ermee touren. Mee op reis gaat het tijdloze Ray-Ban Round Metal model, dat perfect past bij Greta’s favoriete kleur uit de nieuwe plantaardige collectie (gitti no 106 'poederblauw') – en natuurlijk bij de zomer en de zee.

Ontdek hier de gitti-zomerkleuren van 2020: https://www.gittibeauty.de/

Laurent

Laurent Petit

Laurents motto voor deze zomer? Being active while doing good for the planet! Als oprichter van het platform Active Giving leeft hij zelf volledig in lijn hiermee. Laurent begint zijn dagen met een sportieve workout, gaat zwemmen in het meertje Plötzensee of gaat joggen door Tiergarten. Daarna volgt een koude douche en een uitgebreid ontbijt – en Laurent is klaar voor alles wat de nieuwe dag voor hem in petto heeft!

Laurents doel voor deze zomer is Active Giving uitbreiden en daarmee iedereen inspireren die actiever en milieuvriendelijker wil leven. Natuurlijk mag een zonnebril bij al die sportieve activiteiten niet ontbreken. Milieuvriendelijke materialen en een faire productie vindt hij erg belangrijk. Het model Eugen van het merk Neubau is dan ook een uitstekende keuze, want het is gemaakt van duurzaam materiaal.

Meer weten over Active Giving? Dat kan hier: https://www.activegiving.de/

Laurent

Gebruik onze filters

om uw perfecte bril nóg sneller te vinden.

Frame Your Personality

(86)

Geen resultaten gevonden

Producten 1 tot 60 van 86

Mister Spex nieuwsbrief

Altijd over aanbiedingen & trends
geïnformeerd zijn. Aanmelden en een 5% voucher ontvangen.

Veilig Winkelen & Betalen

Betaal via een versleutelde verbinding veilig met uw favoriete betalingsmethode.

Veilig Winkelen & Betaleng

Gratis verzending va. 39 €

Wij bezorgen gratis va. 39 € naar Nederland en België met DHL

Ontdek meer van Mister Spex

Exclusieve events, laatste trends en persoonlijk advies.


* Totaal van de reguliere shop prijs voor brilmontuur en de aanbevolen verkoopprijs (AVP) voor twee superontspiegelde Starvision enkelvoudige kunststof glazen (brekingsindex 1,5) incl. hard-coating verkrijgbaar op sterkte (Sph). + 6.0 / -6.0 dpt; Cil. + 2.0 / -2.0 dpt.

** Bij elk montuur zijn al superontspiegelde enkelvoudige kunststof glazen (brekingsindex 1,5) incl. hard-coating verkrijgbaar op sterkte (Sph). + 6.0 / -6.0 dpt; Cil. + 2.0 / -2.0 dpt bij de prijs inbegrepen.

De doorgestreepte prijs zonder AVP is de standaard verkoopprijs van Mister Spex.