Ik heb een fout gemaakt tijdens het bestellen - wat kan ik doen?

Heeft u een fout gemaakt tijdens het plaatsen van uw bestelling? Heeft u het verkeerde bezorgadres ingevuld of de verkeerde waarden voor uw lenzen? Informeer dan zo snel mogelijk de klantenservice van Mister Spex; wij kunnen ervoor zorgen dat uw bestelling alsnog correct wordt verwerkt. Vermeld uw naam, achternaam, bezorgadres en bestellingsnummer en geeft u aan welke informatie aangepast moet worden. Wij regelen de rest.


Neem contact op

per telefoon:

Bel gratis: 0800 380 06 77
ma - vr 9:00 - 18:00

Mister Spex nieuwsbrief

Altijd over aanbiedingen & trends
geïnformeerd zijn. Aanmelden en een 5% voucher ontvangen.

Veilig Winkelen & Betalen

Betaal via een versleutelde verbinding veilig met uw favoriete betalingsmethode.

Veilig Winkelen & Betaleng

Gratis verzending va. 39 €

Wij bezorgen gratis va. 39 € naar Nederland en België met DHL

Ontdek meer van Mister Spex

Exclusieve events, laatste trends en persoonlijk advies.


* Totaal van de reguliere shop prijs voor brilmontuur en de aanbevolen verkoopprijs (AVP) voor twee superontspiegelde Starvision enkelvoudige kunststof glazen (brekingsindex 1,5) incl. hard-coating verkrijgbaar op sterkte (Sph). + 6.0 / -6.0 dpt; Cil. + 2.0 / -2.0 dpt.

** Bij elk montuur zijn al superontspiegelde enkelvoudige kunststof glazen (brekingsindex 1,5) incl. hard-coating verkrijgbaar op sterkte (Sph). + 6.0 / -6.0 dpt; Cil. + 2.0 / -2.0 dpt bij de prijs inbegrepen.

De doorgestreepte prijs zonder AVP is de standaard verkoopprijs van Mister Spex.

Ons team van opticiens staat graag voor je klaar

Veelgestelde vragenContact0800 380 0677

Betalingsmethodes

VISA LogoPayPal LogoMastercard LogoiDeal LogoBetalen op Rekening Logo

Leveropties

DHL Logo

Om veilig te kunnen bestellen

Thuiswinkel