We gebruiken cookies om u de best mogelijke service aan te kunnen bieden. Als u verder gebruik maakt van deze website, stemt u in met het gebruik van cookies.

Retourneren

Heeft u het verkeerde montuur uitgekozen? De bril was niet wat u had verwacht? Geen probleem - onze hoogste prioriteit is dat u geheel tevreden bent met uw nieuwe bril.

U heeft 30 dagen (bedenktijd), vanaf het moment dat u uw bril thuis ontvangt, om uw bril te retourneren. Als u meerdere producten tegelijkertijd hebt besteld en deze apart geleverd worden, dan bedraagt de herroepingstermijn 30 dagen vanaf de dag waarop u de laatste goederen in ontvangst genomen hebt.

Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht, moet u ons,
Mister Spex GmbH
Greifswalder Str. 156
10409 Berlijn

Klantenservice: 0800 380 06 77
E-mail: service@misterspex.nl

Door middel van een duidelijke verklaring informeren over uw beslissing dat u deze overeenkomst wilt herroepen. Hiervoor kunt u gebruikmaken van het bijgevoegde modelformulier voor herroeping, dat echter niet verplicht is.

Houd u er alstublieft rekening mee dat geopende contactlensverpakkingen en verzorgingsproducten niet geretourneerd kunnen worden (bijv. als de verzegeling van de individuele verpakking verbroken is).
 

Gevolgen van de herroeping

Als u deze overeenkomst herroept, moeten wij u alle bedragen terugbetalen die wij van u ontvangen hebben, incl. de leveringskosten, onmiddellijk en ten laatste binnen veertien dagen vanaf de dag waarop we uw mededeling over uw herroeping van deze overeenkomst ontvangen hebben. Voor deze terugbetaling gebruiken we hetzelfde betalingsmiddel dat u bij de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt.

U moet de goederen onmiddellijk, en in elk geval ten laatste binnen veertien dagen vanaf de dag waarop u ons informeert over de herroeping van deze overeenkomst, naar ons terugsturen of terug aan ons overhandigen. Deze termijn wordt gerespecteerd als u de goederen voor het verstrijken van de termijn van veertien dagen naar ons verstuurt. Wij kunnen de terugbetaling weigeren tot we de goederen terug ontvangen hebben of tot u een bewijs voorgelegd hebt dat u de goederen naar ons hebt teruggestuurd – afhankelijk van welke van beide het vroegst plaatsvindt.

De kosten voor het terugsturen van de goederen worden door ons gedragen.

Bij de levering van contactlenzen en onderhoudsproducten vervalt het herroepingsrecht wanneer u de verzegeling verbreekt (bijv. door het openen van de blisterverpakking bij contactlenzen).

Wij raden u aan om de goederen altijd in de oorspronkelijke verpakking terug te sturen.
 

Onze brillengarantie

Als het montuur gebrekkig is door defect materiaal, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice kan u van verdere informatie voorzien en bepalen of de onderdelen kunnen worden gerepareerd of dat het montuur eventueel geheel vervangen moet worden.

Als het montuur geheel vervangen moet worden, dan zal Mister Spex het montuur terug sturen naar de fabrikant. Houdt er rekening mee dat het vervangen van het montuur tot 6 weken in beslag kan nemen.

Op geleverde goederen zijn wettelijke garantierechten van toepassing, met dien verstande dat wij de wettelijke garantieperiode van slechts twee jaar vrijwillig verlengen tot drie jaar. De wettelijke garantie betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Mocht u een artikel ontvangen waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing.
 

Omruilen of retourneren: how werkt het?

Retourneren van de monturen die u thuis uitprobeert

Wanneer u de brillen die u thuis heeft uitgeprobeerd retourneert, willen wij u verzoeken om op het retourformulier te vermelden welke monturen u retourneert en welk montuur u graag met glazen op uw sterkte wilt hebben.

Mocht u het formulier niet samen met u bestelling hebben ontangen of u bent het kwijt geraakt, kunt u het hier downloaden: Bestel- en retourfomulier voor uw thuis passen bestelling (pdf)

Retourneren / aanpassen van brillen of zonnebrillen op sterkte

Uw zonnebril of bril op sterkte voldoet niet aan uw verwachtingen? Uiteraard kunt u ook reeds met glazen voorziene, onbeschadigde producten binnen het 30-dagen retourrecht naar ons terugsturen. Indien uw waarden moeten worden veranderd, zullen wij uw bril graag snel en gratis binnen de 30 dagen retourtermijn voor uw aanpassen.

Maak gewoon gebruik van het ingesloten aanpassing- /retourformulier en stuur het samen met uw bestelling naar ons retour. Hierlangs naar de download:

Aanpassing- en retourfomulier voor brillen op sterkte (pdf)

Aanpassing- en retourfomulier voor zonnebrillen op sterkte (pdf)

Retourneren van zonnebrillen

U kan uw gekozen zonnebril gewoon behouden, met glazen op sterkte voorzien of binnen het 30 dagen retourrecht retourneren. Gebruik daarvoor het bijgesloten bestel- en retourformulier.

Hierlangs naar de download van het bestel- en retourformulier voor zonnebrillen (pdf)
 

Klachten

Mocht u ondanks onze inspanningen toch ontevreden zijn over onze producten of serviceverlening, neem dan contact met ons op. Binnen 1 werkdag ontvangt u telefonisch of via e-mail een inhoudelijk antwoord..

 

Neem contact op

Bel gratis: 0800 380 06 77

per e-mail: service@misterspex.nl

Gerelateerde onderwerpen:


* Totaal van de reguliere shop prijs voor brilmontuur en de aanbevolen verkoopprijs (AVP) voor twee superontspiegelde Starvision enkelvoudige plastic glazen (brekingsindex 1,5) incl. hard-coating verkrijgbaar op sterkte (Sph). + 6.0 / -6.0 dpt; Cil. + 2.0 / -2.0 dpt.

** Bij elke montuur zijn al superontspiegelde enkelvoudig plastic glazen (brekingsindex 1,5) incl. hard-coating verkrijgbaar op sterkte (Sph). + 6.0 / -6.0 dpt; Cil. + 2.0 / -2.0 dpt in de prijs inbegrepen.

De weggestreepte prijs zonder AVP is de standaard verkoopprijs van Mister Spex.