We gebruiken cookies om u de best mogelijke service aan te kunnen bieden. Als u verder gebruik maakt van deze website, stemt u in met het gebruik van cookies.

Pas uw monturen thuis

Waarom thuis passen?

  • Pas 4 monturen in alle rust thuis
  • Vraag uw vrienden of familie wat zij van uw monturen vinden - zonder stress
  • Probeer uw nieuwe monturen met verschillende outfits en bepaal zo welke het beste bij u past
  • Gemakkelijke levering en retour gestuurd
Try at home

Veel gestelde vragen:


1. Waarom Thuis passen?

Uw bril thuis passen, biedt u de mogelijkheid om te kijken welk montuur het beste bij u past. Zo kunt u rustig de tijd nemen om advies te vragen aan uw vrienden, familie en collega’s. Pas als u het perfecte montuur heeft gevonden, hoeft u een keuze te maken. 

2. Wanneer gaat de 30 dagen retourtermijn in?

Na aankoop van uw bril heeft u 30 dagen de tijd om de bril retour te zenden. De 30 dagen termijn begint op de dag dat de 10 dagen termijn waarin u uw bril thuis kunt passen afloopt. Gedurende 30 dagen kunt u gebruik maken van uw annuleringsrecht en wordt het volledige bedrag terugbetaald.

3. Er is een bedrag afgeschreven van mijn creditcard. Wat gebeurt er nu?

Zodra de geretourneerde producten zijn ontvangen storten wij direct alle betalingen terug die wij van u hebben ontvangen.

4. Welke glazen zijn inbegrepen in de prijs van mijn bril?

Het montuur dat u thuis gestuurd krijgt om te passen bevat plastic glazen zonder sterkte. Doorgaans zijn deze lenzen ook gemarkeerd met het logo van de fabrikant.

Wanneer u uw bestelling en voorschrift heeft bevestigd, wordt uw montuur uitgerust met glazen op uw sterkte. De glazen worden van kunstof met een antireflectie coating (ontspiegelde glazen) gemaakt.

5. Wanneer ontvang ik mijn bril met glazen op sterkte?

Zodra u het montuur heeft gekozen, stuurt u ons het montuur inclusief de waarden van uw voorschrift terug. De levertijd van uw nieuwe bril verschilt per montuur en is afhankelijk van de sterkte van uw glazen, maar doorgaans ligt de levertijd tussen de 2 tot 10 dagen.

6. Wat moet ik doen in het geval dat ik mijn waarden niet weet?

Alle informatie die u nodig heeft om u nieuwe bril met glazen op sterkte te bestellen staat vermeldt op uw voorschrift. Mocht u geen voorschrift hebben, dan kunt u bij uw opticien of oogarts de waarden laten meten en opvragen. 


* Totaal van de reguliere shop prijs voor brilmontuur en de aanbevolen verkoopprijs (AVP) voor twee superontspiegelde Starvision enkelvoudige plastic glazen (brekingsindex 1,5) incl. hard-coating verkrijgbaar op sterkte (Sph). + 6.0 / -6.0 dpt; Cil. + 2.0 / -2.0 dpt.

** Bij elke montuur zijn al superontspiegelde enkelvoudig plastic glazen (brekingsindex 1,5) incl. hard-coating verkrijgbaar op sterkte (Sph). + 6.0 / -6.0 dpt; Cil. + 2.0 / -2.0 dpt in de prijs inbegrepen.

De weggestreepte prijs zonder AVP is de standaard verkoopprijs van Mister Spex.