Volledige rand
Semi-randloos
Randloos
Zonnebril
Bij Mister Spex heb je de optie om je bril met volledige rand, semi-randloze bril en randloze bril met nieuwe glazen te voorzien, evenals zonnebrillen op sterkte met enkelvoudige glazen, multifocale glazen of computerbrillen. We bieden ook verschillende tintopties aan, waaronder gepolariseerde of meekleurende glazen. We vervangen ook glazen van zonnebrillen op of niet op sterkte. Als je nieuwe glazen voor een zonnebril niet op sterkte wenst, hoef je bij het plaatsen van je bestelling geen waarden op te geven, maar laat je de waarden op 0 staan.
Nu glazen selecterenAls je nieuwe glazen voor je bril wenst, kun je gemakkelijk online nieuwe glazen bestellen. We sturen je dan meteen een verzendpakket met een doos en een verzendlabel. Zodra je je bril naar ons hebt opgestuurd, controleren onze opticiens in onze Berlijnse meesterwerkplaats of we nieuwe glazen in je bril kunnen zetten en sturen je een ontvangstbevestiging. De opticiens plaatsen vervolgens de nieuwe glazen in het montuur. Na 5-13 werkdagen ontvangt je jouw bril met nieuwe glazen weer thuis.
Natuurlijk kun je ook de glazen van je zonnebril laten vervangen en kiezen voor nieuwe glazen met of zonder sterkte. Nadat je op "Nu glazen selecteren" hebt geklikt, heb je de mogelijkheid om een kleurtint en andere opties te kiezen als dat nodig is. Als je de glazen van een zonnebril niet op sterkte wenst te vervangen, hoef je bij het plaatsen van je bestelling geen waarden in te voeren, maar laat je de waarden op 0 staan.
Wij bieden het vervangen van glazen voor een breed scala aan brillen. Natuurlijk moet het montuur hiervoor in perfecte staat zijn: Als het montuur bijvoorbeeld beschadigd is, is het niet mogelijk om nieuwe glazen aan te brengen. Als je glazen van een randloze of halfrandloze bril wilt laten vernieuwen, moet je ons ten minste één van de oude glazen opsturen, zodat we de vorm kunnen scannen met behulp van de nieuwste technologie. Glazen van sportbrillen kunnen niet worden vervangen vanwegen hun sterke kromming.
Op het bestelformulier dat wij je samen met de verzenddoos toesturen, kan je aankruisen of je de oude glazen wilt behouden. Geef je dit niet aan, gaan we ervan uit dat je de glazen niet wilt behouden en zullen we deze vernietigen.
Bij het bestellen van nieuwe brillenglazen moet je altijd jouw waarden opgeven, omdat wij deze niet van de oude brillenglazen kunnen aflezen. Omdat de waarden in de loop der tijd veranderen, is het raadzaam om gebruik te maken van een gratis oogmeting bij een van onze parteropticiens in Nederland.
Je bril is volledig verzekerd tijdens verzending: In het onwaarschijnlijke geval van schade of verlies, ontvang je natuurlijk een vergoeding.
Als je de glazen van meerdere brillen wenst te vervangen, kun je voor elk model een aparte bestelling plaatsen.
Zodra we je bril hebben ontvangen, duurt het meestal 5-13 werkdagen voordat we hem naar je terugsturen met nieuwe glazen.
Als je niet tevreden bent met je nieuwe glazen, bieden we je een 30 dagen geldteruggarantie vanaf de dag dat je ze hebt ontvangen. De nieuwe glazen zijn dus volledig risicovrij voor jou.
Ja, als je nieuwe glazen bij Mister Spex bestelt, ontvang je altijd twee glazen. De prijs geldt dan ook voor de aanschaf van twee glazen, omdat we alleen op deze manier kunnen garanderen dat de kwaliteit van beide glazen overeenkomt. Dit voorkomt ook eventuele kleurverschillen.
Over het algemeen kun je nagaan of andere zonnebrilmodellen van de fabrikant op sterkte verkrijgbaar zijn. Je kunt bijvoorbeeld de zoekfunctie in onze onlinewinkel gebruiken en zoeken naar "Ray-Ban" en op de productdetailpagina controleren of de zonnebrillen van dit merk op sterkte verkrijgbaar zijn.
Tegenwoordig is een bril veel meer dan een alledaags gebruiksvoorwerp. Ze vergezellen ons elke dag en worden vaak een favoriet accessoire. Als de brillenglazen na een paar jaar kleine krasjes vertonen of je eigen waarden zijn veranderd, is het soms moeilijk om voor een nieuw model te kiezen en wil je liever gewoon je huidige bril houden. Het is echter belangrijk voor de visuele prestaties en de gezondheid van de ogen om brillenglazen van hoge kwaliteit met de juiste waarden te hebben. Het goede nieuws: je hoeft geen nieuwe bril te kopen, je kunt de glazen laten vervangen. Mister Spex biedt je deze mogelijkheid en service aan.
De manier om nieuwe glazen te krijgen is heel eenvoudig: Als je het gevoel hebt dat je waarden zijn veranderd, raden we je aan om eerst een gratis oogtest te doen bij een van onze partneropticiens. Daarna kies je gewoon nieuwe glazen uit onze glazenpakketten, voert je jouw waarden in en bestel je jouw nieuwe glazen online. Natuurlijk kun je er zeker van zijn dat we alleen kunststofglazen van hoge kwaliteit van toonaangevende fabrikanten gebruiken. Zodra je je bril hebt opgestuurd, gaan de opticiens in onze Berlijnse werkplaats aan de slag om de glazen te vervangen. Na een grondige kwaliteitscontrole sturen we je jouw bril terug met nieuwe glazen.
Natuurlijk kun je ook de glazen van je zonnebril laten vervangen. We bieden zowel glazen op sterkte als glazen niet op sterkte aan. Om de glazen van jouw zonnebril te vervangen, bijvoorbeeld omdat de glazen bekrast zijn, ga je op dezelfde manier te werk als bij het vervangen van brillenglazen zonder tint. Je hoeft alleen maar een kleurtint voor je zonnebril te kiezen, eventueel je waarden in te voeren en verdere opties te kiezen, zoals een lotuseffect of een polarisatiefilter als dat nodig is. Als je je zonnebrilglazen wilt vervangen, kun je er zeker van zijn dat we ook voor deze service alleen kunststofglazen van hoge kwaliteit van toonaangevende fabrikanten gebruiken.
Als je nog vragen over het vervangen van jouw brillenglazen hebt, bekijk dan de veelgestelde vragen, die je nog meer informatie geven over onze service.