We gebruiken cookies om u de best mogelijke service aan te kunnen bieden. Als u verder gebruik maakt van deze website, stemt u in met het gebruik van cookies.

Mijn nieuwe bril past niet goed, wat kan ik daaraan doen?

Mister Spex levert alleen brillen die vooraf gepast zijn. In de meeste gevallen garandeert dit een perfecte pasvorm. Mocht u echter onverwacht tegen problemen aanlopen, kunt u langsgaan bij één van onze lokale partneropticiens en de bril aanpassen. De partneropticien stemt de beugels en neusvleugels dan perfect af op uw individuele gezichtsvorm.

Bij iedere bril of zonnebril op sterkte die u bij ons bestelt ontvangt u van ons een tegoedboncode waarmee u gratis kunt passen. De code vindt u op uw rekening en in uw bevestigings-e-mail. Neem deze mee naar de partneropticien.

Mocht u ondanks alles niet tevreden zijn met uw bril dan maakt u uiteraard gebruik van de 30-daagse 'niet goed geld terug' garantie.

Tip: Probeer alstublieft nooit uw bril zelf te verbuigen met behulp van bijvoorbeeld warmte of kracht.


Was deze informatie nuttig voor u?


Nog vragen? Onze opticiens helpen u graag.

Neem contact met ons op: Bel gratis:
service@misterspex.nl 0800 380 06 77 (gratis)

* Totaal van de reguliere shop prijs voor brilmontuur en de aanbevolen verkoopprijs (AVP) voor twee superontspiegelde Starvision enkelvoudige plastic glazen (brekingsindex 1,5) incl. hard-coating verkrijgbaar op sterkte (Sph). + 6.0 / -6.0 dpt; Cil. + 2.0 / -2.0 dpt.

** Bij elk montuur zijn al superontspiegelde enkelvoudige plastic glazen (brekingsindex 1,5) incl. hard-coating verkrijgbaar op sterkte (Sph). + 6.0 / -6.0 dpt; Cil. + 2.0 / -2.0 dpt bij de prijs inbegrepen.

De doorgestreepte prijs zonder AVP is de standaard verkoopprijs van Mister Spex.