Verdere onderwerpen

Mijn nieuwe bril zit niet helemaal lekker, wat kan ik daaraan doen?

Mister Spex levert alleen brillen die vooraf aangepast zijn. In de meeste gevallen garandeert dit een perfecte pasvorm. Mocht je echter onverwacht tegen problemen aanlopen en de bril zit niet helemaal lekker, kan je langsgaan bij één van onze lokale partneropticiens en de bril laten afstellen. De partneropticien stelt de beugels en neusvleugels van de bril dan perfect op jouw individuele gezichtsvorm af.

Bij iedere bril of zonnebril die je bij ons koopt ontvang je van ons een tegoedboncode waarmee je de bril kosteloos kan laten afstellen. Neem deze code mee naar de partneropticien. De code vind je op de factuur van de bestelling. Zoals niet, dan contacteer graag onze klantenservice.

Mocht je ondanks alles niet tevreden zijn met jouw nieuwe bril dan maak uiteraard gebruik van onze 30 dagen geldteruggarantie.

Tip: Probeer alsjeblieft nooit jouw nieuwe bril zelf te verbuigen met behulp van bijvoorbeeld warmte of kracht.

Partneropticien zoeken
10%

Ons team van opticiens staat graag voor je klaar

Veelgestelde vragenVeelgestelde vragenContactContact0800 380 06770800 380 0677

Betalingsmethodes

VISA LogoPayPal LogoMastercard LogoiDeal LogoBetalen op Rekening Logo

Leveropties

DHL Logo

Om veilig te kunnen bestellen

Thuiswinkel