Verdere onderwerpen

Ik heb geen bestellingsbevestiging ontvangen. Is mijn bestelling bevestigd?

Nadat u succesvol uw bestelling heeft afgerond ontvangt u per e-mail een bevestiging (op het door u opgegeven e-mailadres) van Mister Spex. Uw bestelling is pas compleet en succesvol wanneer u een bevestigings e-mail heeft ontvangen.

Mocht u geen bevestigings e-mail in uw inbox hebben ontvangen, dan kan deze ook in uw spam-folder terecht zijn gekomen.

Indien andere e-mails van Mister Spex ook moeilijk, of geheel niet, ontvangen worden kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

10%

Ons team van opticiens staat graag voor je klaar

Veelgestelde vragenMister Spex Service ChatService ChatMister Spex Telefoon0800 380 0677

Betalingsmethodes

Icoon VISA
Icoon PayPal
Icoon Mastercard
Icoon iDeal
Icoon Betalen op Rekening

Leveropties

Icoon DHL

Om veilig te kunnen bestellen

Thuiswinkel