We gebruiken cookies om u de best mogelijke service aan te kunnen bieden. Als u verder gebruik maakt van deze website, stemt u in met het gebruik van cookies.

Restitutie

1. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Voor de restitutie gebruiken we de betaalmethode die u gebruikt heeft voor de oorspronkelijke transactie.

2. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding krijgt u het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, van ons terug. Bij retourneren van een deel van de bestelling krijgt u de verzendkosten voor de heenzending niet terug. Wij mogen wachten met terugbetalen totdat wij de producten hebben ontvangen, of u heeft aangetoond de producten te hebben verstuurd (al naar gelang welk tijdstip eerder valt).

Zodra we het aankoopbedrag teruggeboekt hebben, ontvangt u van ons een e-mail.

Meestal staat het bedrag binnen 1-3 werkdagen nadat wij de producten hebben ontvangen al op uw rekening. Bij de betaalmethode „Kopen op rekening“ kan de restitutie tot 10 dagen duren. Dat komt omdat we bij "Kopen op rekening" samenwerken met de financiële dienstverlener BfS finance. Om die reden kunnen we u helaas ook niet informeren over de status van de restitutie.


Was deze informatie nuttig voor u?


Nog vragen? Onze opticiens helpen u graag.

Neem contact met ons op:
service@misterspex.nl
Bel gratis:
0800 380 06 77

* Totaal van de reguliere shop prijs voor brilmontuur en de aanbevolen verkoopprijs (AVP) voor twee superontspiegelde Starvision enkelvoudige plastic glazen (brekingsindex 1,5) incl. hard-coating verkrijgbaar op sterkte (Sph). + 6.0 / -6.0 dpt; Cil. + 2.0 / -2.0 dpt.

** Bij elk montuur zijn al superontspiegelde enkelvoudige plastic glazen (brekingsindex 1,5) incl. hard-coating verkrijgbaar op sterkte (Sph). + 6.0 / -6.0 dpt; Cil. + 2.0 / -2.0 dpt bij de prijs inbegrepen.

De doorgestreepte prijs zonder AVP is de standaard verkoopprijs van Mister Spex.