Verdere onderwerpen

Mijn nieuwe bril past niet goed, wat kan ik daaraan doen?

Mister Spex levert alleen brillen die vooraf gepast zijn. In de meeste gevallen garandeert dit een perfecte pasvorm. Mocht u echter onverwacht tegen problemen aanlopen, kunt u langsgaan bij één van onze lokale partneropticiens en de bril aanpassen. De partneropticien stemt de beugels en neusvleugels dan perfect af op uw individuele gezichtsvorm.

Bij iedere bril of zonnebril op sterkte die u bij ons bestelt ontvangt u van ons een tegoedboncode waarmee u gratis kunt passen. De code vindt u op uw rekening en in uw bevestigings-e-mail. Neem deze mee naar de partneropticien.

Mocht u ondanks alles niet tevreden zijn met uw bril dan maakt u uiteraard gebruik van de 30-daagse 'niet goed geld terug' garantie.

Tip: Probeer alstublieft nooit uw bril zelf te verbuigen met behulp van bijvoorbeeld warmte of kracht.

Oogmeting boeken
10%

Ons team van opticiens staat graag voor je klaar

Veelgestelde vragenVeelgestelde vragenContactContact0800 380 06770800 380 0677

Betalingsmethodes

VISA LogoPayPal LogoMastercard LogoiDeal LogoBetalen op Rekening Logo

Leveropties

DHL Logo

Om veilig te kunnen bestellen

Thuiswinkel