Zum Hauptinhalt springen

Verdere onderwerpen

Verzending & levering

Verzendkosten

Verzending is alleen mogelijk binnen Nederland. Levering naar andere landen is momenteel niet mogelijk.

Verzending binnen Nederland is gratis voor brillen en zonnebrillen met glazen.

Voor brillen zonder glazen (alleen montuur) brengen we de vermelde verzendkosten in rekening.

Contactlenzen worden gratis verzonden bij bestellingen boven de € 39.

Levertijden

De geschatte levertijden worden tijdens het bestelproces op elke productpagina weergegeven. Veel van onze producten zijn op voorraad en kunnen direct worden verzonden. Bijvoorbeeld:

  • Zonnebrillen zonder sterkte/aangepaste kleuring

  • Contactlenzen met standaardwaarden

  • Verzorgingsproducten

  • Ongeglazuurde monturen (alleen monturen kopen)

Het kan voorkomen dat een op maat gemaakte bril of zonnebril en een deel van ons uitgebreide assortiment contactlenzen niet direct na het plaatsen van de bestelling voor je verpakt en verzonden kunnen worden. Geglazuurde brillen en zonnebrillen: Afhankelijk van het gekozen glaspakket, de tint, de afwerking en je voorschriftwaarden, krijgen we je glazen op maat gemaakt door onze partners of zijn ze al beschikbaar voor ons en worden ze direct verwerkt. Contactlenzen: Niet alle contactlenzen in ons assortiment zijn voorraadartikelen. Dit komt door het grote aantal mogelijke combinaties van gezichtsscherpte, uitlijning en mate van astigmatisme voor torische contactlenzen - of omdat individuele items met bepaalde gezichtsscherpte te zelden worden aangevraagd om elke combinatie op voorraad te houden. In deze gevallen bestellen we het gewenste product rechtstreeks bij de fabrikant. Opmerking: De geschatte levertijden worden weergegeven in de productdetails. Nadat je je gezichtsscherpte hebt ingevoerd, wordt deze specifieker weergegeven in het winkelmandje.

Tracken van bestelling

Zodra uw pakketje aan DHL is overhandigd, ontvangt u van ons een e-mail met daarin de verzendbevestiging. In deze e-mail treft u een link met tracking nummer (ID) aan waarmee u uw bestelling kunt volgen:

Volg uw zending

Indien u niet thuis bent als de bezorger langs komt, dan wordt het pakket bij uw buren afgegeven. Mocht dit niet mogelijk zijn dan bezorgt DHL de volgende dag bij een DHL ServicePoint in de buurt. Er wordt in dat geval een kaart achter gelaten in uw brievenbus met daarop meer informatie.

Mag het bezorgadres afwijken van het factuuradres?

We sturen je bestelling graag naar een ander afleveradres dan het adres dat in je account is opgeslagen. Vul gewoon het adres in waar je je bestelling wilt ontvangen. Houd er rekening mee dat levering alleen mogelijk is binnen het land van waaruit je bestelt.

NB: Betalen op rekening is in dat geval helaas niet mogelijk. Betalen op rekening wordt mogelijk gemaakt met behulp van een externe dienstverlener die op basis van een risico-inschatting een overeenkomstig bezorg- en factuuradres vereist.

Hoe ontvang ik mijn rekening?

Met het oog op het milieu ontvangt u de rekening van uw bestelling per e-mail. Kunt u de rekening niet meer vinden of heeft u het verkeerde e-mailadres opgegeven, neem dan contact op met onze klantenservice. We sturen de rekening dan nogmaals per e-mail op en/of passen uw e-mailadres aan.

10%

Ons team van opticiens staat graag voor je klaar

Veelgestelde vragenMister Spex Service ChatService ChatMister Spex Telefoon0800 380 0677

Betalingsmethodes

Icoon VISA
Icoon PayPal
Icoon Mastercard
Icoon iDeal
Icoon Betalen op Rekening

Leveropties

Icoon DHL

Om veilig te kunnen bestellen

Thuiswinkel