Verdere onderwerpen

Ik heb geen bestellingsbevestiging ontvangen. Is mijn bestelling bevestigd?

Nadat u succesvol uw bestelling heeft afgerond ontvangt u per e-mail een bevestiging (op het door u opgegeven e-mailadres) van Mister Spex. Uw bestelling is pas compleet en succesvol wanneer u een bevestigings e-mail heeft ontvangen.

Mocht u geen bevestigings e-mail in uw inbox hebben ontvangen, dan kan deze ook in uw spam-folder terecht zijn gekomen.

Indien andere e-mails van Mister Spex ook moeilijk, of geheel niet, ontvangen worden kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

10%

Ons team van opticiens staat graag voor je klaar

Veelgestelde vragenVeelgestelde vragenContactContact0800 380 06770800 380 0677

Betalingsmethodes

VISA LogoPayPal LogoMastercard LogoiDeal LogoBetalen op Rekening Logo

Leveropties

DHL Logo

Om veilig te kunnen bestellen

Thuiswinkel