We gebruiken cookies om u de best mogelijke service aan te kunnen bieden. Als u verder gebruik maakt van deze website, stemt u in met het gebruik van cookies.

Retourneren

1. Hoe retourneer ik een product?

  • Vul het bijgevoegde retourformulier in en leg het samen met het betreffende product in een verzenddoos.

  • Plak het retourformulier op de verzenddoos. Zorg er alstublieft voor dat het etiket waarmee we de bestelling verstuurd hebben niet meer zichtbaar is.

  • Breng de retourzending naar een filiaal van DHL.

  • Zodra we uw retourzending hebben ontvangen, ontvangt u een bevestigings-e-mail van ons. Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding krijgt u het volledige aankoopbedrag. Wij mogen wachten met terugbetalen totdat wij de producten hebben ontvangen, of u heeft aangetoond de producten te hebben verstuurd (al naar gelang welk tijdstip eerder valt).
    Meestal staat het bedrag binnen 1-3 werkdagen nadat wij de producten hebben ontvangen al op uw rekening. Was "Kopen op rekening" uw betaalmethode, dan kan het echter wat langer duren.

Tip: Vermeld het verzendnummer als u het pakketje naar ons terugstuurt. We kunnen de zending anders niet tracken.

2. Hoeveel kost retourneren?

Retourneren is bij Mister Spex altijd gratis. Daarom wordt altijd een retouretiket aan de bestelling toegevoegd. Mocht het een keer voorkomen dat dat ontbreekt, neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice. We sturen dan een nieuw retouretiket naar het door u opgegeven e-mailadres.

3. Wat doe ik als ik geen retouretiket heb?

Standaard wordt een retouretiket van DHL aan de bestelling toegevoegd. Mocht dat ontbreken, neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice. We sturen dan een nieuw retouretiket naar het door u opgegeven e-mailadres.

4. Is mijn retourzending bij jullie aangekomen?

Zodra we uw retourzending hebben ontvangen, sturen we u een bevestiging daarvan per e-mail.

Tip: Vermeld alstublieft het zendingnummer als u het pakketje aan ons terugstuurt. We kunnen uw retourzending anders niet tracken.

5. Ik heb mijn retourformulier verloren. Wat nu?

Als wij vergeten zijn het retourformulier met uw bestelling mee te sturen of als u het formulier kwijt bent, kunt u het eenvoudig downloaden:

6. Kan ik mijn retournering ook naar een depot brengen?

Ja, u mag uw retourzending naar een depot van DHL brengen. Hou er alstublieft rekening mee dat u uw pakketje alleen bij een DHL depot kunt afgeven als u een overeenkomstig retouretiket van DHL gebruikt.

7. Klachten

Mocht u ondanks onze inspanningen toch ontevreden zijn over onze producten of serviceverlening, neem dan contact met ons op via service@misterspex.nl of bel gratis 0800 380 06 77. Binnen 2 werkdagen ontvangt u telefonisch of via e-mail een inhoudelijk antwoord.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.


Was deze informatie nuttig voor u?


Nog vragen? Onze opticiens helpen u graag.

Neem contact met ons op:
service@misterspex.nl
Bel gratis:
0800 380 06 77

* Totaal van de reguliere shop prijs voor brilmontuur en de aanbevolen verkoopprijs (AVP) voor twee superontspiegelde Starvision enkelvoudige plastic glazen (brekingsindex 1,5) incl. hard-coating verkrijgbaar op sterkte (Sph). + 6.0 / -6.0 dpt; Cil. + 2.0 / -2.0 dpt.

** Bij elk montuur zijn al superontspiegelde enkelvoudige plastic glazen (brekingsindex 1,5) incl. hard-coating verkrijgbaar op sterkte (Sph). + 6.0 / -6.0 dpt; Cil. + 2.0 / -2.0 dpt bij de prijs inbegrepen.

De doorgestreepte prijs zonder AVP is de standaard verkoopprijs van Mister Spex.