We gebruiken cookies om u de best mogelijke service aan te kunnen bieden. Als u verder gebruik maakt van deze website, stemt u in met het gebruik van cookies.
Brillen kostenlos zu Hause anprobieren

Brillen gratis thuis passen

1. Alle voordelen op een rij:

  • Tot 4 brillen vrijblijvend bestellen
  • 10 dagen kosteloos op proef dragen
  • Snel & eenvoudig de passende bril vinden
  • Gratis verzenden & retourneren

2. Hoe werkt het thuis passen van de brillen?

1.Bestel 4 brillen gratis:
Kies tot 4 brillen uit en klik bij het productoverzicht op de knop "Thuis passen". Wij sturen de modellen dan geheel gratis en zonder sterkte binnen 2 tot 4 werkdagen naar u op.

2.Draag de brillen 10 dagen op proef:
Zodra u de brillen heeft ontvangen, heeft u 10 dagen de tijd om ze vrijblijvend te passen. Op die manier kunt u in alle rust, eventueel samen met vrienden en familie, bepalen welk montuur het best bij u past.

3.Retourneer de 4 brillen (gratis):
Na afloop van de 10-daagse proef-periode plakt u het bijgevoegde retourformulier op de verpakking en retourneert u alle brillen geheel kosteloos.

4.Bestel uw favoriete bril in uw sterkte:
U heeft de perfecte bril gevonden? Dan kunt u via uw klantaccount of via het bestel- & retourformulier aangeven welke bril u wilt laten verglazen. Geef daarvoor eenvoudig uw correctiewaarden aan of, mocht u die niet kennen, maak een afspraak voor een oogmeting bij één van onze partneropticiens. U ontvangt uw nieuwe bril met op maat geslepen glazen in uw sterkte binnen 6-14 dagen.

Veelgestelde vragen

Was kost het aanpassen thuis?

Niks. Het verzenden, de 10-daagse proef-periode en het retourneren van de brillen is geheel kosteloos. Mocht u "Betalen met creditcard" als betaalmethode kiezen, dan reserveren we het totaalbedrag van uw bestelling op uw kaart. Zodra we de brillen van u retour hebben ontvangen, wordt de reservering opgeheven. We boeken het bedrag alleen af als u de termijn van 10 dagen overschrijdt.

Hoe lang mag ik de brillen thuis passen?

Zodra u de brillen heeft ontvangen, heeft u 10 dagen de tijd ze in alle rust te passen. Let op: De 10 dagen zijn om als wij de brillen van u retour hebben ontvangen. Hou bij het retourneren rekening met een verzend- en verwerkingstijd van 2-3 werkdagen.

Wat gebeurt als als ik de termijn van 10 dagen overschrijd?

Als we de brillen na 10 dagen (vanaf ontvangst) nog niet van u retour hebben ontvangen, worden ze gezien als gekocht. Mochten de brillen inmiddels naar ons op weg zijn als wij ze in rekening brengen dan wacht alstublieft onze ontvangstbevestiging af. Over het algemeen komt de vordering dan te vervallen.

Wanneer treedt de 30-daagse 'niet goed geld terug'-garantie in werking?

Bij het passen thuis gaat de 30-daagse 'niet goed geld terug'-garantie van kracht zodra de bestelling binnen is. Retourneert u de bestelde producten binnen die termijn aan Mister Spex, dan krijgt u zonder problemen uw geld terug.

Er is een bedrag afgeboekt van mijn creditcard. Wat nu?

Als het totaalbedrag van de te passen brillen van uw creditcard is afgeboekt, hebben we de door u geretourneerde brillen waarschijnlijk niet op tijd ontvangen (binnen 10 dagen na ontvangst van de brillen).

Zodra we de gepaste brillen ontvangen, storten we het bedrag onmiddelijk terug op uw creditcard. Als u de opdracht geeft tot verglazing van een bril op sterkte, verrekenen we het bedrag en maken we het verschil naar u over.

Welke glazen hebben de brillen op proef?

Eenvoudige kunststofglazen zonder sterkte, waarop vaak het logo van de producent is afgebeeld. Maakt u een keuze voor één van de brillen, kunt u deze via uw klantaccount of het bestel- &/retourformulier laten voorzien van glazen op sterkte. Wij sturen u dan een nieuwe bril met Duitse kwaliteitsglazen op uw sterkte.

Wanneer ontvang ik mijn bril 'op maat'?

Zodra uw keuze is gevallen op één van de monturen retourneert u alle gepaste monturen. Daarna duurt het 6-14 werkdagen voordat u uw nieuwe bril op sterkte ontvangt. Onze tip: Om uw nieuwe bril op sterkte zo snel mogelijk te ontvangen kunt u een nieuwe bestelling met directe verglazing plaatsen in onze shop. Op die manier 'bespaart' u ongeveer 2-3 dagen verzendtijd en 1-3 dagen verwerkingstijd.

Mag ik zonnebrillen ook thuis passen?

Helaas is thuis passen momenteel alleen mogelijk voor onze brillen. Bestelt u een zonnebril heeft u echter recht op de 30-daagse 'niet goed geld terug'-garantie. Retourneert u de zonnebril binnen die termijn, storten wij het betaalde bedrag gewoon terug op uw rekening.


Was deze informatie nuttig voor u?


Nog vragen? Onze opticiens helpen u graag.

Neem contact met ons op:
service@misterspex.nl
Bel gratis:
0800 380 06 77

* Totaal van de reguliere shop prijs voor brilmontuur en de aanbevolen verkoopprijs (AVP) voor twee superontspiegelde Starvision enkelvoudige plastic glazen (brekingsindex 1,5) incl. hard-coating verkrijgbaar op sterkte (Sph). + 6.0 / -6.0 dpt; Cil. + 2.0 / -2.0 dpt.

** Bij elk montuur zijn al superontspiegelde enkelvoudige plastic glazen (brekingsindex 1,5) incl. hard-coating verkrijgbaar op sterkte (Sph). + 6.0 / -6.0 dpt; Cil. + 2.0 / -2.0 dpt bij de prijs inbegrepen.

De doorgestreepte prijs zonder AVP is de standaard verkoopprijs van Mister Spex.