ContactlenzenContactlenzen


Terug naar het hoofdmenu
U heeft een mooie bril gespot maar twijfelt of het model u wel staat? Ontdek het tijdens een home trial en pas tot 4 brillen geheel gratis thuis.1
Damesbrillen HerenbrillenZo simpel is het:
Veelgestelde vragen
Als u de brillen op z'n laatst op dag 11 na ontvangst naar ons terugstuurt, worden er natuurlijk geen kosten in rekening gebracht. Is er een bedrag gereserveerd, dan maken we dat natuurlijk zo snel mogelijk ongedaan.
Log in in uw klantaccount via misterspex.nl/login. Geef daar aan welke van de door u gepaste brillen op uw sterkte verglaasd mag worden. Bestel deze brillen. Als u uw correctiewaarden niet kent, kunt u online een gratis oogmeting bestellen en een afspraak maken met een van onze partneropticiens.
Als u de brillen niet uiterlijk op dag 11 na ontvangst naar ons terugstuurt, worden ze gezien als gekocht. Mochten de brillen inmiddels naar ons op weg zijn als wij ze in rekening brengen dan wacht alstublieft onze ontvangstbevestiging af. Over het algemeen komt de vordering dan te vervallen.
Bij het passen thuis gaat de 30-daagse 'niet goed geld terug'-garantie van kracht zodra de bestelling binnen is. Retourneert u de bestelde producten binnen die termijn aan Mister Spex, dan krijgt u zonder problemen uw geld terug.
Als het totaalbedrag van de te passen brillen van uw creditcard is afgeboekt, hebben we de door u geretourneerde brillen waarschijnlijk niet op tijd ontvangen (binnen 10 dagen na ontvangst van de brillen).
Zodra we de gepaste brillen ontvangen, storten we het bedrag onmiddelijk terug op uw creditcard. Als u de opdracht geeft tot verglazing van een bril op sterkte, verrekenen we het bedrag en maken we het verschil naar u over.
Eenvoudige kunststofglazen zonder sterkte, waarop vaak het logo van de producent is afgebeeld. Maakt u een keuze voor één van de brillen, kunt u deze via uw klantaccount of het bestel- &/retourformulier laten voorzien van glazen op sterkte. Wij sturen u dan een nieuwe bril met Duitse kwaliteitsglazen op uw sterkte.
Zodra uw keuze is gevallen op één van de monturen retourneert u alle gepaste brillen. Daarna duurt het 6-14 werkdagen voordat u uw nieuwe bril op sterkte ontvangt.
Tip: Om uw nieuwe bril op sterkte zo snel mogelijk te ontvangen kunt u een nieuwe bestelling met directe verglazing plaatsen in onze shop. Op die manier 'bespaart' u ongeveer 2-3 dagen verzendtijd en 1-3 dagen verwerkingstijd.
Helaas is thuis passen momenteel alleen mogelijk voor onze brillen. Bestelt u een zonnebril heeft u echter recht op de 30-daagse 'niet goed geld terug'-garantie. Retourneert u de zonnebril binnen die termijn, storten wij het betaalde bedrag gewoon terug op uw rekening.
U kunt op ieder moment vier verdere brillen om thuis te passen bestellen.
1 Voor de 10-daagse aanpasperiode geldt: de home trial is gratis bij betaling per factuur, bij de betaalmethodes PayPal en bij vooruitbetaling wordt een aanbetaling ingehouden. Bij betaling met een creditcard wordt de waarde van de goederen gereserveerd, als u uitsluitend brillen op sterke bestelt. Als zonnebrillen, contactlenzen en reinigingsmiddelen eveneens onderdeel uitmaken van uw bestelling, wordt het volledige bedrag van uw creditcard afgeschreven.
0800 380 06 77
* Totaal van de reguliere shop prijs voor brilmontuur en de aanbevolen verkoopprijs (AVP) voor twee superontspiegelde Starvision enkelvoudige kunststof glazen (brekingsindex 1,5) incl. hard-coating verkrijgbaar op sterkte (Sph). + 6.0 / -6.0 dpt; Cil. + 2.0 / -2.0 dpt.
** Bij elk montuur zijn al superontspiegelde enkelvoudige kunststof glazen (brekingsindex 1,5) incl. hard-coating verkrijgbaar op sterkte (Sph). + 6.0 / -6.0 dpt; Cil. + 2.0 / -2.0 dpt bij de prijs inbegrepen.
De doorgestreepte prijs zonder AVP is de standaard verkoopprijs van Mister Spex.