We gebruiken cookies om u de best mogelijke service aan te kunnen bieden. Als u verder gebruik maakt van deze website, stemt u in met het gebruik van cookies.

Thuis passen

U heeft een mooie bril gespot maar twijfelt of het model u wel staat? Ontdek het tijdens een home trial en pas tot 4 brillen geheel gratis thuis.

Damesbrillen Herenbrillen

Zo simpel is het:


1. Tot 4 brillen thuis passen.

Kies uw favoriete brillen en klik in het productoverzicht op de 'thuis passen' knop. Wij sturen de brillen dan zonder sterkte binnen 2 tot 4 werkdagen naar u op. U betaalt geen verzendkosten.

Tot 4 brillen thuis passen.

Na ontvangst 10 dagen thuis passen.

2. Na ontvangst 10 dagen thuis passen.

Zodra u de brillen heeft ontvangen, heeft u 10 dagen de tijd om ze vrijblijvend te passen en uw familie en vrienden om hun mening te vragen. Na de home trial plakt u het bijgevoegde retouretiket op het pakket en stuurt u alle modellen terug. U betaalt hiervoor geen verzendkosten.


3. Waarden & glazen bepalen of 4 nieuwe modellen uitkiezen.

Geef aan ons door op welke bril uw keuze is gevallen en wat uw correctiewaarden zijn. Kent u uw waarden niet, laat ze dan bepalen door één van onze partneropticiens. Daarna hoeft u alleen nog maar uw glazen te kiezen. U heeft geen passende bril gevonden? Bestel dan 4 nieuwe modellen om thuis te passen.

Waarden & glazen bepalen of 4 nieuwe modellen uitkiezen

Your new glasses have arrived! 30-Day Money Back Guarantee.

4. Uw nieuwe bril is binnen! 30 dagen geldteruggarantie.

U ontvangt uw nieuwe bril binnen slechts enkele dagen, mét geslepen glazen in uw sterkte. Om er zeker van te zijn dat de bril optimaal zit, kunt u de bril gratis laten aanpassen bij één van onze partneropticiens bij u in de buurt. Valt de bril onverhoopt tegen, stuur deze dan kosteloos en geheel zonder risico binnen 30 dagen retour.


Veelgestelde vragen


Was kost het aanpassen thuis?

Als u de brillen op z'n laatst op dag 11 na ontvangst naar ons terugstuurt, worden er natuurlijk geen kosten in rekening gebracht. Is er een bedrag gereserveerd, dan maken we dat natuurlijk zo snel mogelijk ongedaan.

Hoe laat ik mijn favoriete bril verglazen op sterkte?

Log in in uw klantaccount via misterspex.nl/login. Geef daar aan welke van de door u gepaste brillen op uw sterkte verglaasd mag worden. Bestel deze brillen. Als u uw correctiewaarden niet kent, kunt u online een gratis oogmeting bestellen en een afspraak maken met een van onze partneropticiens.

Wat gebeurt er als als ik de termijn van 10 dagen overschrijd?

Als u de brillen niet uiterlijk op dag 11 na ontvangst naar ons terugstuurt, worden ze gezien als gekocht. Mochten de brillen inmiddels naar ons op weg zijn als wij ze in rekening brengen dan wacht alstublieft onze ontvangstbevestiging af. Over het algemeen komt de vordering dan te vervallen.

Wanneer treedt de 30-daagse 'niet goed geld terug'-garantie in werking?

Bij het passen thuis gaat de 30-daagse 'niet goed geld terug'-garantie van kracht zodra de bestelling binnen is. Retourneert u de bestelde producten binnen die termijn aan Mister Spex, dan krijgt u zonder problemen uw geld terug.

Er is een bedrag afgeboekt van mijn creditcard. Wat nu?

Als het totaalbedrag van de te passen brillen van uw creditcard is afgeboekt, hebben we de door u geretourneerde brillen waarschijnlijk niet op tijd ontvangen (binnen 10 dagen na ontvangst van de brillen).

Zodra we de gepaste brillen ontvangen, storten we het bedrag onmiddelijk terug op uw creditcard. Als u de opdracht geeft tot verglazing van een bril op sterkte, verrekenen we het bedrag en maken we het verschil naar u over.

Welke glazen hebben de brillen op proef?

Eenvoudige kunststofglazen zonder sterkte, waarop vaak het logo van de producent is afgebeeld. Maakt u een keuze voor één van de brillen, kunt u deze via uw klantaccount of het bestel- &/retourformulier laten voorzien van glazen op sterkte. Wij sturen u dan een nieuwe bril met Duitse kwaliteitsglazen op uw sterkte.

Wanneer ontvang ik mijn bril met de juiste sterkte?

Zodra uw keuze is gevallen op één van de monturen retourneert u alle gepaste brillen. Daarna duurt het 6-14 werkdagen voordat u uw nieuwe bril op sterkte ontvangt.

Tip: Om uw nieuwe bril op sterkte zo snel mogelijk te ontvangen kunt u een nieuwe bestelling met directe verglazing plaatsen in onze shop. Op die manier 'bespaart' u ongeveer 2-3 dagen verzendtijd en 1-3 dagen verwerkingstijd.

Mag ik zonnebrillen ook thuis passen?

Helaas is thuis passen momenteel alleen mogelijk voor onze brillen. Bestelt u een zonnebril heeft u echter recht op de 30-daagse 'niet goed geld terug'-garantie. Retourneert u de zonnebril binnen die termijn, storten wij het betaalde bedrag gewoon terug op uw rekening.

Hoe vaak mag ik brillen om thuis te passen bestellen?

U kunt op ieder moment vier verdere brillen om thuis te passen bestellen.

Voor de 10-daagse aanpasperiode geldt: de home trial is gratis bij betaling per factuur, bij de betaalmethodes PayPal en bij vooruitbetaling wordt een aanbetaling ingehouden. Bij betaling met een creditcard wordt de waarde van de goederen gereserveerd, als u uitsluitend brillen op sterke bestelt. Als zonnebrillen, contactlenzen en reinigingsmiddelen eveneens onderdeel uitmaken van uw bestelling, wordt het volledige bedrag van uw creditcard afgeschreven.


Was deze informatie nuttig voor u?


Nog vragen? Onze opticiens helpen u graag.

Neem contact met ons op:
service@misterspex.nl
Bel gratis:
0800 380 06 77

* Totaal van de reguliere shop prijs voor brilmontuur en de aanbevolen verkoopprijs (AVP) voor twee superontspiegelde Starvision enkelvoudige kunststof glazen (brekingsindex 1,5) incl. hard-coating verkrijgbaar op sterkte (Sph). + 6.0 / -6.0 dpt; Cil. + 2.0 / -2.0 dpt.

** Bij elk montuur zijn al superontspiegelde enkelvoudige kunststof glazen (brekingsindex 1,5) incl. hard-coating verkrijgbaar op sterkte (Sph). + 6.0 / -6.0 dpt; Cil. + 2.0 / -2.0 dpt bij de prijs inbegrepen.

De doorgestreepte prijs zonder AVP is de standaard verkoopprijs van Mister Spex.