Creative director Virgil Abloh's ontwerpen voor het Londense label Off-White zijn een geslaagde mix van Japans geïnspireerde ontwerpen en grafische motieven met een high-fashion touch. Een urbane esthetiek in combinatie met innovatieve mode-ideeën maken van het cult streetwear label Off-White een van de hipste modemerken wereldwijd. De CV van Abloh is bijna 'too good to be true'. Toen hij 22 was, ontmoette hij de destijds nog grotendeels onbekende rapper Kanye West en ging voor hem werken als creatief directeur. In 2009 liepen ze samen stage bij het Italiaanse luxemodehuis Fendi. Slechts vier jaar later, in 2013, richtte Abloh zijn eigen label Off-White op in Milaan. De naam Off-White staat voor het grijze gebied tussen de kleuren zwart en wit. Het logo is een pijl in vier richtingen die een kruis vormt. Off-White staat voor mode met een stijlvolle nonchalance. Met dit eigentijdse modeconcept wordt casual streetwear omgetoverd tot een onderscheidende look. De stoere industrial stijl en elegante materialen zijn bij dit merk geen tegenpolen, maar vormen samen een unieke symbiose.
>
Informatie van de fabrikant volgens de EU-productveiligheidsverordening (GPSR):
¹De korting van 25 % is van toepassing op een selectie van brillen en zonnebrillen (met en zonder sterkte). De korting is geldig t/m 23-06-2025 op misterspex.nl, zolang de voorraad strekt. Mag niet contant worden uitbetaald. Geselecteerde merken zijn uitgesloten van de korting in overeenstemming met de algemene voorwaarden van Mister Spex. Niet te combineren met andere kortingsbonnen. Commerciële distributie verboden. De algemene voorwaarden van Mister Spex zijn van toepassing.