We gebruiken cookies om u de best mogelijke service aan te kunnen bieden. Als u verder gebruik maakt van deze website, stemt u in met het gebruik van cookies.

Vragen over onze producten

Welke correctiewaarden heb ik nodig bij de aanschaf van een bril?

Om uw bril op passende sterkte voor u te kunnen vervaardigen, hebben we uw huidige correctiewaarden nodig. Deze vindt u op uw brillenpas...

Meer ervaren

Welke waarden heb ik nodig bij de aanschaf van contactlenzen?

Om contactlenzen te kunnen bestellen, hebben we uw meest recente correctiewaarden nodig. U treft deze aan op uw lenzen voorschrift of op een oude verpakking. Het is belangrijk dat uw waarden niet ouder...

Meer ervaren

Hoe bepaal ik mijn brilmaat?

U heeft al een bril die qua breedte optimaal past bij uw gezicht? Dan helpt dat u bij het uitkiezen van een nieuw montuur. We hebben een zoekfunctie ontwikkeld waarmee u snel en eenvoudig brillen met precies dezelfde/een...

Meer ervaren

Mijn nieuwe bril past niet goed, wat kan ik daaraan doen?

Mister Spex levert alleen brillen die vooraf gepast zijn. In de meeste gevallen garandeert dit een perfecte pasvorm. Mocht u echter onverwacht tegen problemen aanlopen, kunt u langsgaan bij één van onze lokale partneropticiens en de bril aanpassen...

Meer ervaren

Hoe kan ik mijn pupilafstand laten bepalen?

Uw pupilafstand staat niet in uw voorschrift? Geen probleem want de pupilafstand is snel en probleemloos te bepalen. Selecteer hiervoor één van de volgende drie opties...

Meer ervaren

Zo werkt het: Multifocale brillen online kopen

1. Online passen: Pas de multifocale bril online in 3D met uw webcam aan en kies uw vier favorieten. 2. Thuis passen: Wij sturen u uw vier favoriete modellen geheel kosteloos. Op die manier kunt u in alle rust uw keuze maken…

Meer ervaren

Zo werkt het: Contactlenzen online kopen

1. Contactlenzen kiezen: Als u al lenzen draagt, vindt u met behulp van onze filters snel en eenvoudig uw lenzen. 2. Correctiewaarden invullen: Vul bij het productoverzicht uw correctiewaarden in en kies de grootte van de verpakking...

Meer ervaren

Hoe bestel ik een zonnebril op sterkte online?

1. Filters gebruiken: Selecteer de optie "verkrijgbaar op sterkte" en vindt snel en eenvoudig een passend model. 2. Online passen: Pas de zonnebrillen via uw webcam...

Meer ervaren

Krijg ik een koker bij mijn bril?

Ja. Als de producent het beschikbaar stelt, krijgt u bij ons bij uw bestelling van een bril of zonnebril op sterkte een mooie, hoogwaardige brillenkoker met reinigingsdoekje cadeau. De koker sluit aan bij de signature style van het door...

Meer ervaren

Kan ik een bril zonder sterkte bestellen?

Brillen zijn een trendy modeaccessoire en kunnen zonder problemen worden besteld met glazen zonder sterkte. Vul in dat geval tijdens het bestellen bij de sfeer, cilinders en as de waarden...

Meer ervaren

Verkoopt Mister Spex ook leesbrillen?

Ja! Een leesbril is in principe hetzelfde als een normale bril met maar één sterkte. Iedere bril kan dus in essentie een leesbril zijn. Om echter zonder problemen over de glazen heen te kunnen kijken, ligt een smaller model voor de hand...

Meer ervaren

Nog vragen? Onze opticiens helpen u graag.

Neem contact met ons op:
service@misterspex.nl
Bel gratis:
0800 380 06 77

* Totaal van de reguliere shop prijs voor brilmontuur en de aanbevolen verkoopprijs (AVP) voor twee superontspiegelde Starvision enkelvoudige plastic glazen (brekingsindex 1,5) incl. hard-coating verkrijgbaar op sterkte (Sph). + 6.0 / -6.0 dpt; Cil. + 2.0 / -2.0 dpt.

** Bij elk montuur zijn al superontspiegelde enkelvoudige plastic glazen (brekingsindex 1,5) incl. hard-coating verkrijgbaar op sterkte (Sph). + 6.0 / -6.0 dpt; Cil. + 2.0 / -2.0 dpt bij de prijs inbegrepen.

De doorgestreepte prijs zonder AVP is de standaard verkoopprijs van Mister Spex.